Göteborg-Cupista kultaa Itä-Hakkilaan!

Göteborg-Cupista kultaa Itä-Hakkilaan!

I-HK:n Pojat-95 joukkue on saavuttanut kultaa Göteborg-Cupissa 16.5. Joukkueen päävalmentaja Veli-Matti Järnefelt kommentoi joukkueen loistavaa suoritusta seuraavasti; Suoritus on omastakin mielestä melkoinen. Turnaus oli kovatasoinen ja muutenkin kova. Kaadettiin 3...