I-HK:n miesten joukkue voitti syyskierroksen ensimmäisessä kotiottelussaan kovan vastuksen antaneen FC G.A.B joukkueen Kauniaisista lukemin 2-0
Voitollaan I-HK pysyy vitosdivarin 2 lohkon kärkitaistossa hyvin mukana tiukassa ja tasaisessa lohkossaan. Seuraavassa kotiottelussa vieraaksi saapuu kärkitaistossa myös tiukasti mukana oleva AC Vantaa 2 ja ottelu pelataan Itä-Hakkilan tekonurmella lauantaina 20.8 klo 14.00.
Tervetuloa kannustamaan!
